وبلاگ اختصاصی مجید فقیه
مجيد فقيه: برای دفاع از جایگاه قرآنی ایران آماده ام

وی در ادامه با اشاره به اينكه تنها به كسب رتبه برتر در اين مسابقات فكر می كند، گفت: ما نبايد به اين موضوع فكر كنيم كه چون در دوره های گذشته اين مسابقات نمايندگان كشورمان رتبه های برتر را كسب كرده اند در اين دوره هم اين اتفاق خواهد افتاد، چرا كه ما می بينيم در اين دوره سطح مسابقات در حد بالايی است و هيچ كس از قبل برنده نيست.

نماينده كشورمان مهمترين حريفان خود در اين دوره از رقابت ها را نمايندگانی از كشورهای مالزی، اندونزی، افغانستان و مصر دانست و تصريح كرد: پس از مسابقه انتخابی كه برای حضور در اين مسابقات برگزار شد و موفق شدم كه جواز حضور در اين رقابت ها را به دست بياورم تمرينات فشرده و خوبی را انجام دادم.

مجيد فقيه در ادامه ضمن اشاره به اينكه كسب رتبه برتر در اين مسابقات كمك بسيار زيادی برای شركنندگان خواهد بود، اظهار كرد: خوشبختانه با تمام توان خود وارد اين مسابقات شده ام و اميدوارم كه با كمك و دعای خير مردم بتوانم نماينده شايسته ای برای جمهوری اسلامی ايران در اين مسابقات باشم.

وی ضمن اشاره به اينكه در حال حاضر دانشجوی رشته الكترونيك دانشگاه آزاد اسلامی است، خاطرنشان كرد: تاكنون رتبه های خوبی را در مسابقات دانشگاهی كسب كرده ام كه آخرين اين رتبه ها كسب رتبه اول در مسابقات سراسری قرآن دانشجويان كشور در دوره بيست و پنجم بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: "مجید فقیه"قرآن کریم",

طراحی پوسته از : ایران نقش (طراحی قالب وبلاگهای پارسی)
تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به وبلاگ اختصاصی مجید فقیه مي باشد.